> James Blunt - Give Me Some Love | Music Bin 音樂箱子


2009-07-09

James Blunt - Give Me Some Love





Artist: James Blunt
Song: Give Me Some Love (2007)


embed music


Me and my guitar play my way
我和我的吉他依我自己的方式歌唱
It makes them frown
讓他們皺起了眉
The little pieces by the highway
高速公路上的小片段
Bring me down
讓我消沉
Mine is not a heart of a stone
我不是鐵石心腸
I am only skin and bone
我只剩皮包骨
Thoese little pieces are little pieces of my own
這些瑣碎的碎片是專屬於我自己的

Why don't you give me some love
你為什麼不給我一些愛
I've taken a shit load of drugs
我已經用了太多藥物
I'm so tired of never fixing the pain
對於無法修復傷口,我已厭倦
Valium said to me
煩寧這種安眠藥對我說
I'll take you seriously
我讓你痛苦
And we'll come back
但是我們將會回來
As someone else
變成另一個人
Who's better than yourself
變的比你現在還要好的一個人

Many faces at the doorway
門前有許多人的臉孔
All hang around
來來回回地走著
Watch me fight in the hallway
看著我在走廊上交戰
But make no sound
卻不出聲
So I'm standing all alone
所以我只能孤單地站著
and I'm only skin and bone now
剩下皮包骨
So many faces,
有這麼多的臉孔,
but they all look out for their own
但他們只是為了自己戒備著

Why don't you give me some love
你為什麼不給我一些愛
I've taken a shit load of drugs
我已經用了太多藥物
I'm so tired of never fixing the pain
對於無法修復傷口,我已厭倦
Valium said to me
煩寧這種安眠藥對我說
I'll take you seriously
我讓你痛苦
And we'll come back
但是我們將會回來
As someone else
變成另一個人
Who's better than yourself
變的比你現在還要好的一個人

Why don't you give me some love
你為什麼不給我一些愛
I've taken a shit load of drugs
我已經用了太多藥物
I'm so tired of never fixing the pain
對於無法修復傷口,我已厭倦
Valium said to me
煩寧這種安眠藥對我說
I'll take you seriously
我讓你痛苦
And we'll come back
但是我們將會回來
As someone else
變成另一個人
Who's better than yourself today
變的比你現在還要好的一個人

And someday soon they'll drop the bomb
有一天他們會投下炸彈
and let it all out someday
就讓他爆發吧
I know that some day soon we'll all be gone
我知道有一天我們都會消失
so let it all out, let it all out today
就讓他去吧,在今天,讓他去吧

And give me some love
給我一些愛
Yeah, give me some love
給我一些愛
Come give me some love today
就在今天,給我一些愛

為了支持本站發展,請多瀏覽本站刊登之廣告



AddThis Social Bookmark Button
brought to you by © Chrisflicker.com

0 comment: